sobota, 8 lipca 2017

Przegląd najpiękniejszych sukienek marki MAUA


Witajcie Kochani!

Dziś zrobiłam dla Was przegląd najpiękniejszych sukienek marki MAUA.

Znajdziecie tu sukienki dzienne, casualowe, wygodne, oraz te bardziej eleganckie, wytworne, bankietowe, wizytowe.

Mam nadzieję, że zachwyci Was różnorodność tych propozycji.

Każdą z nich podlinkowałam w opisie, a także przygotowałam przykładową stylizację - do każdej sukienki dobrałam dodatki.

Wierzę, że kreacje się Wam spodobają.

To moje subiektywne TOP 12. :) Więcej sukienek znajdziecie TUTAJ!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Sukienka LAURA

Sukienka BASIA

Sukienka EMILIA

Sukienka HALINA

Sukienka ALINA

Sukienka KAJA

Sukienka IZA

Sukienka MARINA

Sukienka HANNA B

Sukienka KAROLINA

Sukienka VANESSA

Sukienka KLER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz