czwartek, 20 lipca 2017

Brązy i beże - mój nowy look z Lady'S-XXL


Witajcie Kochani!

Dziś w mojej stylizacji postawiłam na beż oraz brąz w letnim wydaniu.

Ten zgrany duet - sukienka i wdzianko pochodzą z outletu Lady'S-XXL.

Jak pewnie wiecie, bardzo lubię zwierzęce nadruki oraz styl miejskiego Safari.

Choć wyżej wspomniany styl kojarzy się nam bardziej z minimalistycznymi fasonami, nawet w tej odsłonie widać jego ślady.

Czy mogę pokusić się o nazwanie go "Safari Glam"? Ha ha! Mogę, bo to przecież mój blog! :)

Ta fantastyczna SUKIENKA MISS VIA z printem wężowej skórki uszyta jest ze sprężystej, lejącej i chłodnej dzianiny.

Ma odcięcie pod biustem i bezpieczną długość za kolanka.

Zestawiłam ją z efektownym WDZIANKIEM, które ma otwarty fason oraz ozdobne, delikatnie połyskujące cekiny na froncie.

Obie rzeczy są na tyle uniwersalne, że można je zestawiać w różnych konfiguracjach i stylizować na różne okazje.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz