czwartek, 13 lipca 2017

Jeans w roli głównej - moja stylizacja z Lady'S-XXL


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam casualowy zestaw, który w całości pochodzi z outletu Lady'S-XXL.

Postawiłam w nim na ponadczasowy i wygodny denim!

Bazą mojej stylizacji jest miękka, batikowa  bluzka Via Appia Due oraz spodnie pumpy Via Appia Due.

Do tego dopasowałam krótką jeansową kurteczkę. Jest bardzo sprężysta i miękka, co zapewnia duże poczucie komfortu.

Błękit doskonale sprawdza się latem, jednak ja to monochromatyczne trio przełamałam jeszcze odrobiną czerwieni.

Moje dodatki to - torebka Christian Lacroix oraz buty na koturnie CCC.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Moją prezentację Video możecie zobaczyć TUTAJ.

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz