środa, 19 lipca 2017

Koronkowa elegancja Monnari


Witajcie Kochani!

Zobaczcie jaką perełkę upolowałam na WYPRZEDAŻY w MONNARI!

Na tę sukienkę zerkałam już od dłuższego czasu, ale zdecydowałam się na jej kupno dopiero teraz, gdy ceny wszystkich ubrań w kolekcji spadły znacząco w dół!

Wszyscy kochamy sezonowe obniżki, prawda? :)

Moja sukienka pochodzi z działu Plus Size i jest w rozmiarze 52.

Uszyta jest z koronki, na jednolitej, delikatnie połyskującej podszewce.

Ma prosty, dopasowany fason i długość za kolanko.

W tej prezentacji zestawiłam ją z delikatnym naszyjnikiem ze sztucznych pereł oraz z małą, zgrabną kopertówką.

Jest to świetny strój na rodzinny, niedzielny obiad, na wszelkie większe uroczystości czy kolacje w gronie znajomych.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

PS. Cały strój skompletowałam w stacjonarnym salonie Monnari, w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz