piątek, 17 kwietnia 2020

Czarna sukienka Elena ze sklepu TONO


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na prezentację pięknej, czarnej sukienki o nazwie ELENA (KLIK!).

Sukienka ta pochodzi z kolekcji sklepu tono.sklep.pl.

Tę jednolitą kreację z asymetryczną falbaną na dole można nosić z paskiem w talii lub pozwolić jej swobodnie opływać ciało.

Ja uwielbiam stylizacje Flamenco. więc dostrzegając w niej ogromny potencjał, właśnie tak postanowiłam ją zaaranżować.

Hiszpański kok, duże kolczyki z chwostem, połyskująca kolia, czarne szpilki... doskonale uzupełniają ten look.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓








2 komentarze:

  1. Widzę Kochana, że u Ciebie nie ma spoczywania na laurach nawet w czasie kwarantanny! Cudowna biżuteria. Własnie brakuje mi takich dodatków do czarnej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Aguś, czy jesteś stylistką? Jestem plus size i myślałam, że kobiety wagi ciężkiej nie mogą wyglądać pięknie - dopóki nie zobaczyłam Ciebie :) Ucz mnie!

    OdpowiedzUsuń