piątek, 24 kwietnia 2020

Fotorelacja backstage - sesja dla marki MAUA


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na fotorelację backstage z sesji zdjęciowej dla marki MAUA.

Na sesji prezentowałam najnowszą, wiosenno-letnią kolekcję tego producenta odzieży damskiej w dużych rozmiarach.

Podczas sesji asystował mi Marcin i to on zrobił tę fotorelację. 💓

W kolekcji królują nasycone, letnie barwy oraz kwieciste nadruki.
Na zdjęciach zobaczycie sukienki, garsonki, bluzki, spodnie oraz jedną spódnicę.

Fasony są zróżnicowane i wierzę, że każda pani znajdzie w kolekcji coś dla siebie.

Na efekty sesji trzeba będzie troszkę poczekać.

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋




















1 komentarz:

  1. Pięknie się Pani prezentuje Pani Agnieszko. Klasa i elegancja. Ja również jestem kobietą plus size i bardzo lubię swoje kształty, mój mąż też je uwielbia. Nie chodzę na czarno, jak większość puszystych kobiet. Bawię się modą. Kupiłam sobie niedawno na https://versoli.pl/pl/32-kapelusze kapelusze i zamierzam do letnich stylizacji zakładać również nakrycia głowy. Kojarzy mi się to z modą Włoszek i ja mam taki typ urody ;)

    OdpowiedzUsuń