niedziela, 5 kwietnia 2020

Sukienki z kolekcji wiosennej marki CATALINA


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was do obejrzenia prezentacji czterech sukienek z wiosennej kolekcji marki CATALINA (KLIK!) .

Wszystkie modele kreacji maja piękną, stonowaną kolorystykę.

Królują tu pudrowe róże, granat oraz czerń. Nie zabraknie też kwiecistych deseni.

Każdą sukienkę pokrótce opiszę i dla ułatwienia dodam link do sklepu.

Zapraszam na prezentację!

1. Sukienka SOFIJA (KLIK!)

To przepiękny model sukienki o długości maxi.

Uszyta jest  ze zwiewnego szyfonu, który dzięki swojej strukturze nie prześwituje.

Kopertowa góra ładnie eksponuje biust.

Dół jest asymetryczny, uszyty z koła. Ma seksowne rozcięcie.

Urzekł mnie jej kolor w odcieniu pudrowego różu.

Całość jest stylowa, lekka i romantyczna.




2. Sukienka MENDES (KLIK!)

To bardzo dziewczęcy fason, który dodaje sylwetce lekkości.

Jest bardzo uniwersalna - sprawdzi się doskonale na co dzień oraz na większe wyjścia.

Uszyta jest z wysokiej jakości szyfonu w magnolie.

Na dole ma urocze falbanki oraz delikatne gumeczki przy rękawach.

Spodnią część sukienki stanowi elastyczna podszewka.
 



3. Sukienka JESSICA (KLIK!)

Jessica to bardzo efektowna sukienka z dołem z koła.

Uszyta jest z lekko elastycznego materiału i ma transparentne rękawy.

Ma również kopertowy dekolt i pięknie podkreśla, a nawet kreuje talię.

Sukienka świetnie sprawdzi się podczas wszelkich uroczystości.

Zwróćcie uwagę na jej przemyślany fason oraz delikatne bufki na rękawach.




4. Sukienka BRIDGET (KLIK!) 

To kreacja z dołem z koła, wykonanym z organzy w kwiaty i pasy.

Góra sukienki jest jednolita i granatowa.

Krój sukienki ładnie podkreśla biust oraz talię, maskując przy tym niedoskonałości w obrębie bioder i brzucha.

Bridget jest dostępna w kilku wersjach kolorystycznych.




Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodobała!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓

3 komentarze:

  1. Mi się najbardziej podoba ta kremowa, krótsza sukienka. Bardzo Ci pasuje :) Ja osobiście najchętniej ubrałabym tę ostatnią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jessica jest piękna! Podkreśla wszystko, co warte podkreślenia. I ma bardzo ładny kolor.
    ❤️ daga ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z nich podkreśla super kobiece kształty Twojej figury! Moim faworytem jest nr. 3!

    OdpowiedzUsuń