niedziela, 12 kwietnia 2020

Urodziny w sukience PALOMA ze sklepu TONO


Witajcie Kochani!

Dziś są moje urodziny!

Z tej okazji ubrałam się odświętnie w moją nową  SUKIENKĘ PALOMA (KLIK!) ze sklepu TONO.

Uwielbiam kwiaty, a one... lubią mnie!

Sukienka urzekła mnie swoją kolorystyką. Połączenie zieleni, fioletu, szafiru i fuksji wygląda obłędnie.

Całość jest lekka i zwiewna, bardzo romantyczna.

Sukienka ma kopertowy dekolt, gumkę w talii i lekko  wydłużony tył.

Połączyłam ją z fuksjowymi dodatkami - torebką i szpilkami.

Mam nadzieję, że mój świąteczno-urodzinowy look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza  Aga 💋

Fot. Marcin 💓










3 komentarze:

  1. Piękna! I jak zalotnie odsłania kolanko❤️
    Wszystkiego dobrego Aguś!
    Daga💋

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zdrowia i sto lat wygladasz pięknie

    OdpowiedzUsuń