wtorek, 7 kwietnia 2020

Piękne sukienki na wiosnę z CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś zapraszam Was na przegląd wiosennych sukienek z CELLBES!

We wpisie zaprezentuję Wam aż cztery modele kreacji, w różnych stylach i wzorach.

Sukienki te podkreślają kobiecą sylwetkę, będąc przy tym eleganckimi, wygodnymi i nowoczesnymi.

W katalogu Cellbes znajdziecie broszurkę, w której kolekcję wizytową prezentują klientki marki.

Warto do niej zajrzeć, gdyż zobaczycie tam trzy modele z mojej prezentacji, na kompletnie innych sylwetkach.

Dziś Cellbes rozpieścił nas darmową dostawą oraz licznymi promocjami!

Zapraszam na prezentację!


1. Czerwona sukienka w kwiaty KLIK!

Sukienka uszyta jest z wiskozy, ma lekko taliowany fason z marszczeniami po bokach.

Kreacja ma okrągły dekolt, rękawy z ozdobną kokardką i długość midi.






2. Zielona sukienka w kwiaty KLIK!

Sukienka uszyta jest z zielonego szyfonu na elastycznej podszewce.

Sukienka ma długość midi, gumkę w talii i szerokie rękawy.





3. Sukienka w kwiaty z kopertowym dekoltem KLIK!

Ten model jest marszczony i odcinany w talii.

Sukienka uszyta jest z chłodnej, elastycznej dzianiny w kwiaty.

Pięknie układa się na sylwetce i podkreśla biust.






4. Koronkowa, błękitna sukienka KLIK!

To piękna, ponadczasowa kreacja, doskonała na wszelkie okazje.

Zachwyca kolorem i fasonem w literkę A.

Ma rękawy o długości 3/4 z małą falbanką.






Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodobała!

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Marcin 💓


4 komentarze:

  1. Kopertowa - piękna! ❤️
    Uściski 💚 Daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie mi się podobają . pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką kwiecistą sukienkę :) Uwielbiam takie wzory szczególnie w letnich i wiosennych stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mnóstwo kwiecistych sukienek, właśnie takich odciętych pod biustem. Boskie są, przeurocze.

    OdpowiedzUsuń