poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Moda męska - wiosenne nowości CELLBES


Witajcie Kochani!

Razem z Marcinem przygotowaliśmy na dziś post z modą męską, a w nim wiosenne nowości marki CELLBES.

Będą to casualowe stylizacje na różną pogodę.

Jak wiecie, w obecnej sytuacji ograniczamy nasze wyjścia do minimum. Tylko jedną ze stylizacji udało nam się uchwycić w plenerze.

Mam jednak nadzieję, że cenniejsze są dla Was stylizacyjne inspiracje oraz sam model. Sceneria schodzi więc na dalszy plan.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć!

1.  Hawajskie klimaty

Marcin lubi kolory oraz wyraziste wzory. Nie boi się ich.

Jego ulubioną barwą jest zieleń, stąd też nie zdziwi Was jego wybór.

KOSZULA W KWIATY (KLIK!) komponuje się świetnie z krótkimi szortami.

To doskonały strój na ciepłą wiosnę i słoneczne lato.











2. Miejskie Safari

Oboje uwielbiamy takie klimaty w modzie. Marcin bardzo dobrze wygląda w "kolorach ziemi".

Beżowa KURTKA (KLIK!) jest bardzo twarzowa, a jej uniwersalny fason pozwoli na użycie jej w wielu stylizacjach.

Kurtka ma stójkę z kapturem, ozdobne patki na ramionach oraz kilka funkcjonalnych kieszeni.










3. Tropikalna wygoda

W tej stylizacji Marcin udowadnia, że facet może wyglądać świetnie w kwiecistym wzorze.

Mi osobiście bardzo podoba się ta tendencja w modzie męskiej.

Marcin połączył KWIECISTĄ KOSZULKĘ (KLIK!) z czarnymi SZORTAMI (KLIK!) z dzianiny.












Mam nadzieję, że dacie się zainspirować!

Ślemy buziaki!

Aga i Marcin 💋

1 komentarz:

  1. Mój mąż nie przepada za tak wzorzystymi wzorami, ale bardzo spodobała mi się ta koszulka z drugiej stylizacji. Bardzo oryginalne moro :)

    OdpowiedzUsuń