piątek, 25 listopada 2016

Pomarańczowa peleryna...


Witajcie Kochani!

Stylizacja z pomarańczową peleryną to mój kolejny dowód na to, że jesienna moda wcale nie musi być nudna i przewidywalna. :)

Tak, lubię zaskakiwać!

Mam w sobie tyle pasji i emocji, że nie mam zamiaru codziennie chować się za czarnymi ubraniami - niewidkami.

Moda to przecież doskonała forma ekspresji dla artystycznej duszy, którą mam! 

Moja pomarańczowa peleryna pochodzi z kolekcji marki Elena Miro

Wykonana jest z ciepłej, wysokogatunkowej włoskiej wełny.

Peleryna jest dwustronna, więc niebawem pokażę się Wam również w tej drugiej, bardziej stonowanej odsłonie.

Dobrałam do niej spokojną bazę i dodatki.

Czarny golfik i szare jeansy są doskonałym tłem dla tak wyrazistego okrycia wierzchniego.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Dajcie znać w komentarzu!

Więcej stylizacji z marką Elena Miro znajdziecie TUTAJ!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz