czwartek, 17 listopada 2016

Dzień z Elena Miro - przymiarki przed pokazem


Witajcie Kochani!

Osoby, które śledzą mój profil na facebooku wiedzą, że we wtorek po raz kolejny odwiedziłam w Warszawie salon marki Elena Miro.

Przygotowując się do pokazu podczas "Wieczoru Kobiet", o którym opowiem Wam wkrótce, postanowiłam zrobić również małą fotorelację z przymiarek.

Sporo się zmieniło w salonie od mojej ostatniej wizyty w październiku! :)

Przybyły kolejne, zachwycające modele z jesienno-zimowej kolekcji, które po prostu musiałam przymierzyć!

Moje serce skradło kilka fantastycznych modeli, które zobaczycie na zdjęciach.

Jeśli lubicie zwierzęce motywy, spodoba się Wam tunika z lekkiej, zwiewnej tkaniny o koszulowym fasonie.

Fanki krojów oversize z pewnością zachwyci wieczorowa bluzka z biżuteryjnymi gwiazdkami!

Płaszcze i poncza lubi każda kobieta! To od Was zależy, czy chętniej sięgniecie po stonowany beż, czy też soczysty pomarańcz!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz