poniedziałek, 14 listopada 2016

Spacerowa jesień...


Witajcie Kochani!

Tę stylizację przygotowałam już jakiś czas temu i 17 października miała swoją publikację na Trendblogu marki Deichmann.

Dziś pokażę Wam ją również tutaj - na moim blogu! :)


Bazą mojego zestawu jest koszula w kratę, którą połączyłam z niebieskimi jeansami oraz pikowaną kamizelką.

Zestaw uzupełniają ciekawe dodatki!

Moją czapkę z pomponem widzieliście już nie raz! :)

Nowością natomiast są trapery Fila oraz ruda torebka Graceland.

Wyżej wymienione dodatki są z Deichmanna. :)

Trapery wyglądają świetnie, a do tego są bardzo ciepłe i wygodne. Na pewno posłużą mi przez długi czas.

Torebka doskonale pasuje do tego casualowego zestawu. Ma praktyczny fason i jesienny kolor!

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga :)

fot. Grześ <3




 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz