niedziela, 13 listopada 2016

Modny eko zamsz w sukienkowym wydaniu...


Witajcie Kochani!

Eko zamsz to idealny materiał na jesień. Jest efektowny, ciepły i doskonale sprawdzi się w sukienkowym wydaniu!

Dziś pokażę Wam w stylizacji sukienkę Zarina marki Scarlett.

Sukienka ma długość midi, rękawy 3/4 i prosty krój, który świetnie leży na pełnej sylwetce.

Elementem ozdobnym są bardzo modne teraz sznurowania! 

( Załączyłam plik video, na którym zobaczycie wszystkie detale z bliska! :) )

W mojej stylizacji sukienkę połączyłam z ponczo w cętki marki Mohito oraz z dodatkami Orsay - torbą i kołnierzem ze sztucznego futra, w karmelowo-rudym kolorze.

Ten look sprawdzi się doskonale na jesienne wyjścia.

Sukienka jest wygodna, uniwersalna i marka szyje ją w dwóch wersjach kolorystycznych.

Mam nadzieję, że moja stylizacja się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz