niedziela, 27 listopada 2016

Zielono-kremowy Duet


Witajcie Kochani!

Dziś we wpisie pokażę Wam jesienną stylizację na bazie dwóch kolorów - kremowej bieli i szmaragdowej zieleni.

Bazą mojej stylizacji jest piękna, koronkowa sukienka marki MWDuet.

Sukienka ma dopasowany fason, rękawy 3/4 i efektowne pęknięcie przy dekolcie.

Połączyłam ją z jasnym, jesiennym płaszczem z kapturem.

Płaszcz jest zapinany na suwak, ma kieszenie i swobodny krój.

Bardzo podoba mi się to połączenie i motyw koronki na obu elementach garderoby.

W dodatkach postawiłam na analogię kolorów!

Mój beret pochodzi z kolekcji G by Baczyńska, a zielona torebka 5th Avenue jest z Deichmanna.

Torebkę ozdobiłam jeszcze puszkiem z futerka. :)

Mam nadzieję, że cała stylizacja przypadnie Wam do gustu!

Buziaki! 

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz