środa, 23 listopada 2016

Trochę słońca w jesienny dzień...


Witajcie Kochani!

Dziś we wpisie przynoszę Wam odrobinę słońca... w formie nowej, jesiennej stylizacji! :)

Połączyłam w niej dwa wyraziste kolory - słoneczną żółć oraz klasyczną czerń!

Myślę, że stworzyły udaną kompozycję!

Mój lekki płaszczyk z tkaniny boucle pochodzi z kolekcji marki Wielka Moda.

Płaszczyk ma rękawy 3/4, kieszenie i ozdobne, duże guziki przy okrągłym dekolcie.

Dobrałam do niego efektowne dodatki.

Szal, rękawiczki i czarna torebka są z Orsaya. Czapka z cekinami jest z kolekcji Gosi Baczyńskiej dla Rossmanna. :)

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Napiszcie, czy Wy też lubicie intensywne kolory jesienią? :)

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3







2 komentarze:

  1. Bardzo odważny zestaw, płaszczyk ładny , fason itd.trochę kolor do mnie nie przemawia. .Pani jest pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń