poniedziałek, 1 stycznia 2018

TRZY GRACJE


Kochani, witajcie w Nowym Roku!

To właśnie dziś przedstawię Wam efekty sesji zdjęciowej i projektu TRZY GRACJE.

Zaprosiłam do niego dwie uczestniczki programu Supermodelka Plus Size - Kasię Nikiciuk oraz Patrycję Greinke.

Sesja powstała w moim rodzinnym mieście - Elblągu, w Studio Krasuń.

Geneza projektu jest dość zaskakująca. :)

Pomysł zrodził się w mojej głowie spontanicznie, gdy zobaczyłam reklamę jednej z drogerii, a w niej aktorki z kultowego już serialu - "Przyjaciółki".

Pomyślałam sobie, że to idealny czas, żeby zrealizować sesję grupową o charakterze karnawałowym.

Kasia mieszka w moim mieście, a Patrycja blisko Trójmiasta... to przecież doskonała lokalizacja!

Skoro był już pomysł, więc szybko przeszłam do działania.

Po ustaleniu wszystkich detali, sesja odbyła się 13 grudnia i myślę, że dała nam sporo radości!

Chciałam przede wszystkim pokazać Wam, że plus size ma moc, a różnorodność jest fajna!

Kobiety plus size zasługują na uwagę i mogą wyglądać pięknie niezależnie od wieku czy rozmiaru.



Zaprezentujemy się Wam w kilku modnych odsłonach.

Przedstawię też partnerów projektu, bo to dzięki nim ta sesja mogła dojść do skutku.


1. Efekt Glamour

Te piękne, połyskujące złotem kreacje zostały zaprojektowane i uszyte przez Marzenę Efir.

Są dowodem na to, że większe kobietki nie muszą bać się błysku i mogą podkreślać swoje kształty strojami, które wydobędą z nas seksapil.

Zwróćcie uwagę na seksowne kabaretki marki Lida.

To rewolucja w aspekcie wyrobów pończoszniczych, gdyż marka oferuje asortyment przygotowany stricte dla pań plus size.





2. W rytmie Rock and Roll'a

Karnawał to idealny czas na taneczne szaleństwa oraz na eksperymenty z modą.

Tiulowe spódnice marki Inna Ty stanowią doskonałą bazę zestawu w rockandrollowym stylu.

Są lekkie, zwiewne i bardzo dziewczęce. Świetnie prezentują się z ramoneską z eko skóry.

Subtelna bielizna marki Kornad Lingerie dodaje smaczku tej stylizacji.



3. Baskinka i falbany

Ten kobiecy trend jest bardzo na czasie.

Dzięki zróżnicowanej ofercie marki By Lola, każda z nas może wybrać kreację, która będzie odpowiednia dla naszego typu sylwetki.

Baskinka zamaskuje wystający brzuszek, falbana na ramionach powiększy optycznie biust, a spódnica z koła zatuszuje masywne uda i szerokie biodra.

W tej stylizacji postawiłyśmy na jasne, cieliste kabaretki marki Lida.



4. City Chic

Miejski szyk w wersji plus size!

Te efektowne kombinezony oraz sukienka z wiązaniem pochodzą z kolekcji marki Tono.

Postawiłyśmy tu na ponadczasowe i eleganckie kolory - czerń, czerwień oraz granat.



5. Seksapil w wersji Country

Błękitny denim i koszula w kratę kojarzą się nam ewidentnie ze stylem country.

Odrobinę pikanterii w tej stylizacji dodają nam piękne biustonosze marki Konrad Lingerie.



6. Zmysłowe XL-ki

Oto "nocna" odsłona naszego projektu.

Spodoba się fanom i fankom zmysłowej bielizny.

Te piękne halki o różnych fasonach i długościach znajdziecie w sklepie marki Inna Ty.

Seksowne pończochy to oczywiście produkty marki Lida.


7. Czekoladowa dieta i kilka słów o makijażu

Grunt to dystans do siebie i poczucie humoru!

Te wygodne koszulki z zabawnym napisem to projekt marki Tono!

O nasz makijaż na sesji zadbała Drogeria Internetowa Testa, dostarczając nam fenomenalnych produktów, które wykorzystałyśmy przygotowując się do zdjęć.

Na zdjęciu widzicie palety cieni - "czekoladki".


Mam nadzieję, że efekty sesji się Wam spodobają!

Dziękuję za gorące przyjęcie zdjęć na moim oficjalnym profilu Facebook.

Jeśli uśmiechaliście się do nas podczas oglądania zdjęć, koniecznie napiszcie nam o tym w komentarzu!

Dziękujemy wszystkim partnerom projektu za pomoc w realizacji sesji, a Studio Krasuń za poświęcony nam czas.

Buziaki!

Wasza Aga :)

fot. Studio Krasuń



6 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem, od dawna jestem twoją fanką, ale tym razem przeszłyście same siebie. Po prostu pierwsza klasa. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane poznać Ciebie osobiście. Pozdrawiam Inspirująca XLka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten przemiły komentarz! Buziaki!

      Usuń
  2. Świetnie Aga. Wyszło wszystko cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje extra... na mnie największe wrażenie zrobiła w rytmie Rock and Roll'a 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem nieobiektywna ;) BYLOLA <3 Wszystkie kreacje mega świetne, a Wy Dziewczyny cudne!

    OdpowiedzUsuń