niedziela, 28 stycznia 2018

TYDZIEŃ w TELEFONIE - odsłona trzecia (22/01 - 28/01)


Witajcie Kochani!

Mój tydzień przedstawiał się następująco... trzy dni przechorowałam, a cztery kolejne intensywnie pracowałam! :)

Kiedy choruję... jem mniej - chyba jak każdy.

Potrzebuję wtedy sporej dawki ciepełka... i najczęściej sięgam po kisiel. Macie tak samo? :)

W tym tygodniu odkryłam nowe smaki "Słodkiej chwili" Dr. Oetkera.

Z tego miejsca macham łapkami 👋👋👋 do mojej koleżanki Dagi, która też gustuje w tego typu przysmakach. :)



Nie wychodziłam praktycznie z domu.  Ten stan nazywam żartobliwie - "piżama party".

I wiecie co, wysłałam Grzesia z listą zakupów do Rossmanna.

Na liście min. widniał napis - peeling do ciała gruboziarnisty - cukrowy lub solny.

Po fazie wyparcia i męskiego marudzenia, haha - poszedł.

No i oprócz patyczków, wacików i takich tam, kupił mi peeling Tutti Frutti marki Farmona.

Powiem Wam, że jest super. Właśnie takiego potrzebowałam.

Ciekawi mnie jednak, czy sam dokonał tak dobrego i świadomego wyboru, czy poprosił o doradztwo którąś z miłych pań na miejscu. haha :)

Tego się pewnie nigdy nie dowiem, a i pytać nie będę. Mój BOHATER!

Poradził sobie na medal, z tym niewdzięcznym dla mężczyzny zadaniem. :)




Taką sweterkową tunikę kupiłam niedawno w TK Maxx.

Kilka dni temu miała swoją "premierę"... :)



Przyszły do mnie paczki od kolejnych partnerów lookbooka walentynkowego: marki Scarlett oraz Yours Clothing Polska.




W czwartek odwiedziłam elbląską  restaurację Duet i razem z fotografem Łukaszem Krakowskim pracowaliśmy nad wyżej wspomnianym lookbookiem!

Lookbook w dwóch częściach pojawi się na blogu już we wtorek i środę!


Po sesji zjadłam sobie leniwe i późne śniadanko - również w restauracji Duet.





Kto zna ten symbol Elbląga?

Z legendą o elbląskim piekarczyku możecie zapoznać się TUTAJ!


Na elbląskiej starówce, w jednej z witryn możecie zobaczyć reklamę - część kampanii marki Blue Shadow.

Sklepu niestety już nie ma, ale reklama dalej wisi. :)


Było ciężko, ale w końcu zgrałyśmy się z Kasią i wybrałyśmy się na masaż rolowy do studio Perfect Line Fitness.

Tak przy okazji... czy śledzicie mój profil na instagramie oraz instastory?

Mój nick to agnieszka_kownacka_plussize.

Często dodajemy tam migawki z ćwiczeń! :)


Pod koniec tygodnia dostałam też uroczy walentynkowy prezent od marki Konrad!

Sądząc po reakcjach na facebooku, komplet Brigitte bardzo się Wam spodobał.

Już wkrótce pokażę go w prezentacji na blogu.



No tak! I jeszcze coś ważnego!

W sobotę na blogu pojawiła się recenzja zapachów Le Jardin Infini - TUTAJ!

Ale to nie wszystko! Zerknijcie pięterko niżej!


W niedzielę ogłosiłam też konkurs, w którym do wygrania są dwie wody toaletowe - dla niej i dla niego.

Zapraszam! Klikajcie TUTAJ!


To już wszystko na dziś!

Kolejny post z tego cyklu już za tydzień!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz