niedziela, 14 stycznia 2018

Burgund oraz czerń - moja nowa stylizacja z marką Cellbes


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was nową stylizację z marką CELLBES.

Tym razem ciekawie połączyłam dwa kontrastujące kolory - burgund oraz czerń.

Bazą mojej stylizacji jest połyskująca tunika oraz czarne spodnie z lampasem z eko skóry.

Tunika ma fajną długość, która idealnie mi przypasowała.

Do tego bardzo podobają mi się rozcięcia na rękawach oraz rozporki po bokach.

Spodnie mają wygodny fason z gumką w pasie i uszyte są z elastycznej, sprężystej dzianiny.

Boki nogawek zdobią lampasy z miękkiej eko skóry!

Moje dwustronne futerko znacie już z poprzednich wpisów. Jest szałowe, dlatego sięgam po nie tak często!

Moje burgundowe botki również są z Cellbes!

Buty są bardzo wygodne i mają stabilny obcas. Są wykonane z eko skóry i mają ozdobny suwak w zewnętrznej części.

Mam nadzieję, że ten look się Wam spodoba!




















W makijażu postawiłam  na moje ukochane beżo-brązy na powiekach, a także na pomadkę w kolorze wina. :)


To już wszystko na dziś!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3

1 komentarz: