poniedziałek, 29 stycznia 2018

WALENTYNKOWY LOOKBOOK - część pierwsza


Witajcie Kochani!

Zapraszam Was dziś do obejrzenia pierwszej części lookbooka walentynkowego, który przygotowałam wraz z zaprzyjaźnionymi markami i sklepami.

W całym lookbooku zobaczycie cztery sukienki oraz dwa zestawy na bazie klasycznych spodni.

Z racji tego, że walentynki kojarzą się nam z określoną gamą kolorów, postawiłam tu głównie na połączenie czerni i czerwieni.

Myślę, że stylizacje są na tyle zróżnicowane, że każda z pań znajdzie coś dla siebie, niezależnie od wieku czy rozmiaru.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Fot. Łukasz Krakowski

Wnętrze - Restauracja Duet, ul. Stary Rynek 63-64, Elbląg


1. Na górze róże...

Ta piękna kreacja ze sklepu TONO urzekła mnie transparentną wstawką z siateczki oraz pięknym, kwiatowym haftem.

To dzięki niemu ta "mała czarna" ma taki urok i wygląda nietuzinkowo.

Połączenie barw: czerni, czerwieni i zieleni, gwarantuje udaną stylizację na walentynkowe wyjście.

Więcej sukienek Tono znajdziecie tu: KLIK!











2. Urok szyfonu...

Chyba nic tak nie dodaje lekkości pełnej sylwetce, jak zwiewne i lekkie tkaniny.

Sukienka Alison marki Scarlett jest tego przykładem.

Kreacja ma dopasowaną, sprężystą bazę oraz narzutkę z szyfonu.

Wysmukla i wydłuża optycznie!

Dodatkowego uroku dodaje jej kontrastująca, koronkowa wstawka przy dekolcie.










3. Fikuśna bluzka koszulowa...

Moje obserwatorki doskonale wiedzą, jak bardzo lubię ten model koszuli marki Inna Ty!

Taki stój - połączenie eleganckiej, nieco figlarnej koszuli w czerwonym kolorze z klasycznymi, czarnymi spodniami, może być świetnym pomysłem na walentynkowy outfit.

Wiele z "moich" pań preferuje takie zestawy. To właśnie dla nich przygotowałam ten look.

Wieczorowego charakteru nadają tej stylizacji połyskujące, srebrne dodatki.








To już wszystko na dziś!

Jutro kolejna część modnych inspiracji w walentynkowym stylu!

Jak zwykle dziękuję partnerom tej akcji i przesyłam buziaki!

Wasza Aga :)

4 komentarze: