wtorek, 23 stycznia 2018

Zimowy LOOK z dodatkami DEICHMANN


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was zimowy look z dodatkami ze sklepu DEICHMANN.

Postawiłam tu na połączenie stonowanych barw - szarości oraz zgaszonego różu i fioletu.

Bazą mojego zestawu jest płaszcz w kratę z Bonprix.

Płaszcz ma nowoczesny fason, szalowy kołnierz i pasek w talii.

Myślę, że to doskonała stylizacja na co dzień, zadbałam więc o stabilne buty na płaskiej podeszwie oraz o dużą i praktyczną torebkę.

Popielate botki Graceland doskonale układają się na nodze.

Mają na tyle szeroką cholewkę, że nawet przy większym obwodzie kostki oraz łydki, można wprowadzić do środka nogawkę spodni.

Botki są wskazane dla nieco węższej stopy, ale w rozmiarze 41 - szerokość dla mnie jest naprawdę komfortowa.

Moja szara torebka z linii Michael Shannon jest pojemna i bardzo praktyczna, ze względu na długi, dopinany pasek.

To bardzo piękna rzecz, wykonana starannie, ze szczególną dbałością o detale i ozdobne elementy.

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3













1 komentarz:

  1. Jak pani to robi pani Agnieszko ze tak cudnie pani wygląda we wszystkim ��

    OdpowiedzUsuń