piątek, 25 maja 2018

Kapelusz, biel i turkus


Witajcie Kochani!

Dziś uśmiecham się do Was spod ronda letniego kapelusza!

Tym razem przygotowałam dla Was stylizację, w której dominuje biel.

Mam na sobie sukienkę MAXI ze Studia Krawieckiego Marzeny Efir.

Sukienka uszyta jest z miękkiej dzianiny i ma gumkę w pasie, która pozwala zbluzować górę.

Fokus na dodatki!

Mój słomkowy kapelusz kupiłam w Carry i uważam, że świetnie uzupełnia tę stylizację!


A teraz przyjrzyjmy się  bransoletkom z kolekcji marki TOSZKA (KLIK!)

Mój zestaw nazywa się BLUE DREAMS i składa się dwóch pięknych bransoletek.

Jedna z nich wykonana jest z nieregularnych, turkusowych kamieni, a druga z kulek i jest ozdobiona kryształkiem Swarovskiego oraz małymi chwościkami.

Wyglądają fantastycznie w duecie, jak i solo. 💓


Mam dla Was również małą niespodziankę - rabat na zakupy na stronie TOSZKA.pl








To już wszystko na dziś!

Mam nadzieję, że moja stylizacja się Wam spodoba... a może też zainspiruje!

Buziaki! 💋

Wasza Aga!

Fot. Grześ 💓

5 komentarzy:

  1. Piękna, letnia stylizacja! A kapelusz i bransoletki po prostu bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń