środa, 30 maja 2018

Kolorowa mozaika z Bonprix


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną stylizację z sukienką w roli głównej.

Tym razem zaprezentuję Wam SUKIENKĘ z BONPRIX, która zachwyciła mnie kolorowym nadrukiem, imitującym maźnięcia farbą.

Ta sukienka (klik!) uszyta jest z miękkiej, sprężystej dzianiny i znajdziecie ją na stronie sklepu w trzech wersjach kolorystycznych.

Mnie skusiła wersja z fioletem, bo mogę zestawić ją z efektownymi dodatkami w tym kolorze.

Moją torebkę "chanelkę" mam od lat i pewnie pamiętacie ją z innych stylizacji.

Fioletowe szpilki od  Marco Shoes też już znacie z jednego z wiosennych postów.

Są bardzo wygodne i idealnie komponują się z tym zestawem.

Mam nadzieję, że całość się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz