piątek, 1 czerwca 2018

Dzień Dziecka z uśmiechem - przegląd archiwalnych fotografii


Witajcie Kochani!

Dziś, z okazji Dnia Dziecka... przygotowałam dla Was post inny niż wszystkie!

Zapraszam Was na mały przegląd moich zdjęć z dzieciństwa.

Zaskakujące jest to, że większość sytuacji do dziś pamiętam... mam takie przebłyski,  przypominają mi się np. okoliczności powstawania zdjęć, emocje, ubrania itp.

Jak widzicie, zawsze lubiłam pozować do zdjęć! 💓

Mam też dla Was zadanie: napiszcie mi choć jedno skojarzenie ze świętowaniem Dnia Dziecka w dzieciństwie.

Ja pamiętam te dni w szkole, a najbardziej wyczekiwany poczęstunek - pączek oraz kefir w butelce z aluminiowym wieczkiem (butelka od śmietany).

Teraz pora na Was!

Buziaki!

Wasza Aga 💓














4 komentarze:

  1. Tęsknię za tymi czasami, gdy człowiek był tak autentycznie szczęśliwy i nie miał na głowie żadnych zmartwień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy okres w życiu jest ważny. Fakt, że do dzieciństwa wracamy jednak w myślach najczęściej. :)

      Usuń