sobota, 2 czerwca 2018

Willow - piękna bielizna marki SAMANTA


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na kolejny post z prezentacją pięknej bielizny.

Tym razem pokażę Wam nową markę na moim blogu - producenta bielizny SAMANTA.

Zestaw, który mam na sobie nosi nazwę WILLOW (KLIK!) i urzekł mnie uniwersalnym kolorem kawy z mlekiem oraz misternymi zdobieniami i detalami.

Mam na sobie biustonosz w rozmiarze 90H oraz figi w rozmiarze XXL.

Komplet wygląda przepięknie i jest bardzo wygodny.

Oprócz prezentacji na sobie, dodałam jeszcze kilka zdjęć "na płasko", czyli foto samej bielizny i zbliżenia detali.

Mam nadzieję, że bielizna się Wam spodoba!

Ślę buziaki! 💋💋💋

Fot. Grześ 💓












4 komentarze:

  1. Mam obfity biust - miseczka G. Często ciężko mi znaleźć odpowiedni rozmiar, nie mówiąc już o wygodzie i ładnym wyglądzie jednocześnie. Znalazłam sklep internetowy i moim ulubionym biustonoszem jest spacer kathleen. Polecam wszystkim babeczkom z dużym biustem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielizna oprócz wyglądu, powinna być też dobrze dopasowana. A tym bardziej przy obfitych kształtach. A co sądzicie o takiej jak tutaj https://mybaze.com/pl/bielizna-wyszczuplajaca bieliźnie wyszczuplającej, nosicie taką? Ja mam zamiar sobie zamówić, skoro taka tuszuje to co trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo ładny komplecik! Chętnie bym sama sobie kupiła. Widzę, że mamy podobne sylwetki, ja mogę Ci polecić jeszcze takie modelujące bermudy https://julimex.pl/pl/p/Lekkie%2C-czarne-bermudy-wyszczuplajace-Slim-All-Day-574/1660. Pod sukienki i spódnice się najlepiej sprawdzają. I nic a nic ich nie czuć a ciało się o wiele lepiej prezentuje naprawdę. I nie widać żadnych fałdek.

    OdpowiedzUsuń