poniedziałek, 25 czerwca 2018

Biotaniqe - wegański, botaniczny detoks skóry


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na post kosmetyczny!

Do mojej codziennej pielęgnacji włączyłam kolejne cztery produkty marki BIOTANIQE.

Zaraz je Wam opiszę!

Jestem zachwycona jakością, konsystencją i działaniem tych kosmetyków.

Pora, żebyście i Wy odkryli tę markę dostępną w drogeriach Rossmann! 💓


1. Antyoksydacyjny Krem Żel Matujący GREEN DETOX

Opis producenta:

Antyoksydacyjny Krem/Żel Matujący dzięki Pure Matcha Tea likwiduje objawy zmęczonej skóry, przywraca jej świeżość, energię oraz dodaje blasku. Cera odzyskuje witalność i zdrowy koloryt.

Nadaje skórze młody, promienny wygląd i chroni ją przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, dzięki czemu wygląda jak po dobrze przespanej nocy. Intensywnie nawilża i matuje skórę.

Pure Matcha Tea to starannie wyselekcjonowane młode listki ekskluzywnej zielonej herbaty zbierane ręcznie w Japonii. Dzięki specjalnej metodzie ekstrakcji zawierają unikalną kompozycję najczystszych substancji aktywnych, które w łagodny sposób przywracają skórze stan głębokiej równowagi i relaksu.

To najsilniejszy naturalny antyoksydant zawierający 100x więcej przeciwutleniających katechin niż zwykła zielona herbata! Współgra z rytmem naturalnej odnowy i oczyszczenia komórek skóry, wspomagając usuwanie z nich szkodliwych toksyn.

Witamina E neutralizuje destrukcyjne oddziaływanie wolnych rodników na skórę. Woda probiotyczna pro.aQua chroni skórę i wspiera jej naturalne funkcje. Przywraca komfort i ukojenie.

VEGAN FRIENDLY – wegańska formuła
88% składników pochodzenia naturalnego

Moje wrażenia:

Krem ma bardzo przyjemną i lekką konsystencję, o zielonkawym kolorze i roślinnym, orzeźwiającym zapachu.

Świetnie się rozprowadza oraz doskonale wchłania. Nawilża i delikatnie matuje skórę, nie ściągając jej nadmiernie.

Sprawdza się pod makijaż, nie powoduje rozwarstwiania się użytych kosmetyków kolorowych.

Jest to bardzo dobry produkt dla osób z cerą mieszaną i tłustą.


2. Zaawansowane Serum Ochronne Anti-Pollution

Opis producenta:

ANTI-POLLUTION to innowacyjna linia zapobiegająca przedwczesnemu starzeniu się skóry dzięki odseparowaniu zanieczyszczeń od jej powierzchni.

Zaawansowane Serum Ochronne to skoncentrowany eliksir, który wygładza, redukuje zmarszczki oraz przywraca rozświetlenie. BioTarcza Ochronna AlgaSkin2 chroni skórę przed zanieczyszczeniami, utrzymując promienny wygląd cery.

Kolagen Morski naturalnie liftinguje, regeneruje i odmładza skórę.

Woda probiotyczna pro.aQua wspiera pożyteczną mikroflorę skóry.

Moje wrażenia:

Uwielbiam produkty typu SERUM tej marki, używałam już kilka różnych rodzai.

Te również mnie nie zawiodło.

Serum ma bardzo przyjemną, płynną konsystencję i nabieramy/nakładamy je za pomocą pipety.

Rewelacyjnie pachnie i już sama aplikacja staje się bardzo przyjemnym rytuałem.

Najpierw wyczuwamy lekką lepkość, ale to uczucie znika po kilkunastu sekundach.

Produkt wchłania się, "wysycha" i staje się niewyczuwalny.

To co czujemy, to tylko jedwabiście gładka cera. HIT!




3. Węglowy Oczyszczający Żel Micelarny

Opis producenta:

Węglowy Oczyszczający Żel Micelarny dzięki innowacyjnej formule, błyskawicznie rozpuszcza makijaż i dogłębnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i toksyn. Pozostawia świeżą, wygładzoną i idealnie czystą cerę.

MicroKuleczki Węgla niczym magnes przyciągają i usuwają zanieczyszczenia, wspomagając głęboki detoks skóry. Przyspieszają cykl odnowy naskórka poprzez usunięcie zrogowaciałych komórek. Odblokowują i ściągają pory.

Moje wrażenia:

Jest to kolejny produkt, który totalnie trafił w mój gust.

Do tego stopnia, ze kończę już drugą buteleczkę, a trzecia czeka już na swoją kolej na półce.

Bardzo odpowiada mi zapach, konsystencja tego żelu, a także sposób aplikacji.

Wygodna pompka to doskonałe udogodnienie.

Mogę używać żelu bez spłukiwania, za pomocą wacika lub spłukiwać go wodą. W zależności od stanu cery i nastroju.

Nie szczypie w oczy, co dla mnie jest wyznacznikiem!

Produkt na 5 z plusem!


4. Węglowy Regulujący Krem Maseczka na Noc

Opis producenta:

Węglowy Regulujący Krem/Maseczka na Noc działa, gdy skóra przechodzi w tryb nocnej regeneracji. Innowacyjna, lekka formuła ułatwia pozbywanie się szkodliwych toksyn, zapobiegając powstawaniu niedoskonałości. Reguluje nadprodukcję sebum, przez co skóra odzyskuje matowy, nieskazitelny wygląd na cały dzień.

MicroKuleczki Węgla w kontakcie ze skórą rozpuszczają się, tworząc na jej powierzchni aktywny detoksykująco-regulujący film. Wyciąg z Białej Herbaty działa silnie antyoksydacyjnie, neutralizuje wolne rodniki, hamując procesy starzeniowe. Woda probiotyczna pro.aQua chroni skórę i wspiera jej naturalne funkcje. Przywraca komfort i ukojenie.

Moje wrażenia:

Jest to bardzo przyjemny produkt do stosowania na noc.

Bardzo ładnie pachnie i ma lekką, kremową konsystencję z małymi kapsułkami węgla.

Kapsułki nie rozpuszczają się od razu, ale to motywuje mnie do bardziej intensywnego masażu skóry twarzy.

Po nocnym wypoczynku, cera jest gładka i nawilżona.


To już wszystko na dziś!

Mam nadzieję, że moja prezentacja was zaciekawiła i będziecie chcieli przetestować te produkty i doświadczyć ich na własnej skórze!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz