sobota, 23 czerwca 2018

BEAVER Professional - sposób na piękne włosy


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na post kosmetyczny, gdyż miałam ostatnio przyjemność stosować dwa profesjonalne produkty do pielęgnacji włosów marki BEAVER.

Opowiem Wam teraz o swoich wrażeniach.


1. Lecytynowy Szampon Regenerujący BEAVER

Opis producenta:

Lecytynowy szampon regenerujący Beaver to kosmetyk, który delikatnie myje i oczyszcza włosy z zanieczyszczeń, również z alkalicznych pozostałości po zabiegach chemicznych. Kosmetyk przywraca włosom naturalną miękkość i sprężystość, uzupełnia brakujące składniki odżywcze, intensywnie nawilża włosy oraz pozostawia je gładkie, miękkie i pełne blasku. Formuła kosmetyku zawiera hydrolizowane proteiny, wyciąg z buraka, olej z pestek winogron, olej z awokado, olej z wiesiołka, oliwę z oliwek oraz olejek arganowy.

Moje wrażenia:

Szampon doskonale spełnił swoją funkcję. Jest bardzo wydajny i dobrze oczyszcza włosy. Ma dość gęstą konsystencję i pięknie pachnie. Po jego użyciu włosy są czyste, miękkie i błyszczące.


2. Odżywka 2 w 1 do suchych i zniszczonych włosów

Opis producenta:

Odżywka 2 w 1 marki Beaver odbudowuje i regeneruje włosy na całej długości, pobudza kosmyki do wzrostu i przeciwdziała ich wypadaniu. Preparat przeznaczony jest do włosów zniszczonych, suchych, matowych oraz trudnych do ułożenia. Odżywka nawilża i uzupełnia substancje odżywcze we włosach, dodaje im blasku i wzmacnia. Formuła kosmetyku zawiera drożdże i kompleks protein, dzięki czemu nie tylko kondycjonuje, ale także pielęgnuje włosy.

Moje wrażenia:

Uważam, że to jedna z najlepszych odżywek, jaką do tej pory stosowałam. Ma delikatny i bardzo przyjemny zapach, ale to nie jej jedyny atut.

Odżywka sprawia, że włosy są miękkie, gładkie i doskonale się rozczesują. Działa natychmiastowo, zaraz po nałożeniu. Już nakładając odżywkę na włosy, czułam pod palcami wyraźną różnicę. Według mnie to kosmetyczny hit! Na pewno sięgnę po kolejną tubkę.


Jestem ciekawa, czy znacie produkty tej marki?

Ja miałam z nimi kontakt po raz pierwszy i nie zawiodłam się.

Uważam, że to bardzo dobre produkty, godne przetestowania i polecenia!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz