czwartek, 14 czerwca 2018

Miejski, słoneczny styl Hippie!


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na nowy wpis ze słoneczną, letnią stylizacją.

Całość utrzymana jest w klimacie "Hippie", a może raczej "Glam Boho".

Jest to look idealny na letni spacer lub na garden party.

Mam na sobie żółta sukienkę (KLIK!) z kolekcji marki Inna Ty.

Sukienka uszyta jest z miękkiej dzianiny, ma dekolt z szeroką falbaną w hiszpańskim stylu oraz komfortową długość.

Jest lekka i przewiewna, wprost idealna na letnie upały.

Uzupełniłam ją stylowymi dodatkami.

Naszyjnik Ziemny Amulet oraz słoneczna bransoletka pochodzą z kolekcji marki TOSZKA,

Wykonane są z wielką dbałością o detale, z naturalnych kamieni i ozdobione modnymi chwostami.

Moją rudą torebkę kupiłam w Camaieu, a wianek w New Yorker.

Na stopach mam wygodne, skórzane sandały (klik!), stworzone z myślą o wygodzie nieco szerszej stopy.

(Więcej równie efektownych butów na szeroką stopę znajdziecie w sklepie OdSzewca.pl - z hasłem "plussize" macie rabat -5% na Wasze zakupy.)

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ta słoneczna kompozycja!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓

Zdjęcia naszyjnika: Copyright www.toszka.pl















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz