środa, 13 czerwca 2018

Weekend w Warszawie i targi Och! Bazar


Witajcie Kochani!

Miniony weekend był dla mnie dość intensywny i dostarczył mi wielu wrażeń.

Spędziłam go w Warszawie... pomijając podróże, czyli po pięć godzin w każdą stronę. Uff.

W sobotę całe popołudnie spędziłam z Moniką Andrzejewską z bloga Plus Fajterka.

Byłyśmy na obiadku i trochę pospacerowałyśmy po Starówce.

Nocowałam w apartamencie, niedaleko Barbakanu. Świetna lokalizacja!







W niedzielę intensywnie pracowałam.

Brałam udział w pokazie mody na targach Och! Bazar, na którym zaprezentowałam aż dwanaście kreacji,  sześciu różnych marek.

Nie ukrywam tego, że nie było nam łatwo. Temperatura sięgała 30 stopni, a my uwijałyśmy się jak mróweczki - zarówno przy przymiarkach, jak i z prezentacją.

Nie obyło się oczywiście bez nadprogramowych atrakcji... 😁

Już na próbie okazało się, że moje cieliste szpilki "nie dają rady" na podłodze, w miejscu gdzie odbywał się pokaz.

Musiałam do większości kreacji założyć czarne buty na słupku, a jedynie do dwóch z dwunastu prezentacji zaryzykowałam cieliste. 😃

Teraz wszyscy pewnie mają przed oczami modelki upadające na wybiegach... no niestety, trochę się przeraziłam.

Żeby nie było tak dramatycznie dodam, że mi się udało wybrnąć z tego cało! 💗

Muszę zaopatrzyć się w cieliste buty ze stabilnym obcasem i lekką platformą pod palcami. Bez dwóch zdań. To taka mała refleksja.

Jakby tego było mało. strasznie łzawiły mi oczy... musiałam wycierać łzy tuż przed wyjściem na wybieg, oraz od razu po zejściu z niego.

Mega utrudnienie, ale to też opanowałam. 💪







W pokazie razem ze mną  wystąpiły: Joanna Cesarz Supermodelka Plus Size,  Paula Perez, Karolina Wagner z bloga Dziewczyna na Plus oraz Joanna Głowacka.

Na zdjęciach widzicie nas w kolekcji Marzeny Efir.





Chwilę po pokazie mody, który trwał około dwie godziny (z przerwami na zmianę strojów oraz na wystąpienia właścicieli marek) odbył się panel dyskusyjny.

Przebrałam się w egzotyczną sukienkę maxi i zasiadłam wraz z dziewczynami na żółtej sofie.

Mówiłyśmy o "ciałopozytywności", sposobach radzenia sobie z "hejtem" i innych powiązanych sprawach, które nie są obce osobom plus size.



Na zdjęciu od lewej obok mnie - Paula Perez, Urszula Lola (właścicielka agencji Maxilook oraz marki ByLola), Karolina Wagner, Joanna Cesarz i Urszula Chowaniec (Galanta Lala).





Ta uśmiechnięta pani we wzorzystym wdzianku to Beata Rosłoniec, organizatorka targów Och! Bazar.



Było super i słyszałam, że powtórka już we wrześniu! Wspaniale! 💛

To już wszystko na dziś.

Jutro na blogu nowa stylizacja!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz