sobota, 16 czerwca 2018

Czerwona pantera...


Witajcie Kochani!

Wiem, że bardzo lubicie moje stylizacje z lekkim pazurem, więc mam nadzieję, że ta również przypadnie Wam do gustu.

Lubię i noszę cętki, choć te na zdjęciu odstają trochę od rudo-brązowego printu "w panterkę".

Tym co wyróżnia tę sukienkę, jest jej kolor bazowy - ognista czerwień.

Uwielbiam nasycone barwy, gdyż jestem wyrazistą brunetką.

Sukienka pochodzi z kolekcji brytyjskiej marki Pink Clove.

Wybrane modele tej marki widuje często na stronie Asos, Zalando i w TK Maxx.

Moją sukienkę z chokerem połączyłam z dodatkami w kolorach czerni i czerwieni.

Czerwone kolczyki z chwostami są z H&M, a torebka "serce" jest z Mohito.

Czarne natomiast  są moje sandałki na platformie i stabilnym obcasie. Kupiłam je w tamtym roku w Bonprix.

Uważam, że całość stanowi udaną, dość seksowną i wysmuklającą kompozycję.

Zgadzacie się ze mną?

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki! 💋

Wasza Aga

Fot. Grześ 💓








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz