środa, 6 czerwca 2018

Sukienka czy bluzka? Moje nowości z H&M!


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam dwa nowe ciuszki, które upolowałam w H&M. 😊

Stało się to całkiem przypadkiem, bo weszłam do tego sklepu w poszukiwaniu dodatków.

Nie spodziewałam się, że znajdę w nim coś dla siebie i to w rozmiarze L.

Zarówno bluzka, jak i sukienka mają ten sam nadruk, lecz o delikatnie innej intensywności.

Spowodowane jest to innym rodzajem dzianiny.

Fason z szerokim dekoltem, odsłaniającym ramiona jest teraz bardzo na czasie!

Zaprezentowałam Wam więc na zdjęciach obie stylizacje.

Postawiłam na jasnoróżowe dodatki - torebkę z chwostami z CCC i wygodne sandałki Yours.

Bluzkę dodatkowo połączyłam z niebieskimi bermudami z Bonprix.

Która opcja wygrywa w Waszym prywatnym rankingu? Sukienka czy bluzka? 💓

Jako ciekawostka powiem Wam, że za obie rzeczy zapłaciłam 80 zł (łącznie).

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓







5 komentarzy:

  1. Super!Lubię Panią w jasnych ustach,,,

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakiej cenie sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka mi się podoba-nawet przeszukałam sklep online -chcialam sobie kupic,ale nie mogę znaleźć ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne rozwiązanie - Ty to jesteś pomysłowa! :)

    OdpowiedzUsuń