niedziela, 3 czerwca 2018

Co kupiłam w Rossmannie w promocji 2+2? Szybki update!


Cześć Dziewczyny!

Jak się pewnie domyślacie, mam w domu kosmetyczny arsenał.

Ale jak tu oprzeć się pokusie, skoro w ROSSMANNIE mogłam zapłacić za dwa produkty, a kupić aż cztery? 💕

Może Wam się udało, bo ja się nie oparłam.

Kupiłam cztery różne produkty marki Biotaniqe. o której zresztą czytałyście już na moim blogu.

Postawiłam na fenomenalną serię ze śluzem ślimaka.


Kupiłam następujące produkty:

1. Rewitalizujący Krem Odmładzający o hydrożelowej konsystencji intensywnie nawilża, odżywia i wygładza skórę oraz natychmiastowo poprawia jej wygląd. Hamuje oznaki starzenia. Zwiększa elastyczność skóry, spłyca istniejące zmarszczki. Ujednolica i odnawia strukturę skóry, stopniowo wyrównuje jej koloryt. Zawarte w kremie Biomimetyczne Ceramidy odbudowują i regenerują suchy naskórek.

2. Intensywny Krem Liftingujący o aksamitnej, hydrożelowej konsystencji silnie wygładza i ujędrnia skórę. Już po pierwszym zastosowaniu odzyskuje ona dawne napięcie i przyjemną miękkość. Zmarszczki i linie stają się mniej widoczne. Zawarty w kremie Wyciąg z Żeń-Szenia inicjuje procesy naprawcze oraz pobudza syntezę kolagenu. Skóra nabiera blasku i sił witalnych.

3. Odżywcze Serum Wygładzające to skoncentrowany eliksir do zadań specjalnych o lekkiej nietłustej konsystencji, hamujący pojawianie się oznak starzenia skóry: przesuszenia, szorstkości, utraty jędrności oraz zmarszczek. Koenzym Q10 dodaje skórze energii, niweluje oznaki zmęczenia. Poprawia fakturę skóry, która odzyskuje gładkość, miękkość oraz promienny blask. Olej z Dzikiej Róży silnie regeneruje i nawilża skórę.

4. BioAktywne Serum Odmładzające to skoncentrowany eliksir do zadań specjalnych o lekkiej nietłustej konsystencji, poprawiający każdy wymiar skóry: wypełnia zmarszczki od wewnątrz, odbudowuje włókna podporowe, intensywnie nawilża. Zawarty w serum Tripeptyd precyzyjnie wyrównuje wklęsłości, skóra wygląda jak po zabiegu face liftingu. Olej Arganowy działa silnie antyoksydacyjnie.


Za cztery produkty, których jakość uwielbiam, zapłaciłam ok. 70 zł.

Jak dla mnie - rewelacja.

Myślę, że wystarczy przynajmniej na 3 miesiące codziennego stosowania.

Dajcie znać na co Wy się skusiłyście!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

1 komentarz: