niedziela, 24 czerwca 2018

Miętowa MAXI w kwiaty z BONPRIX


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was nową stylizację - prezentację!

Pokażę Wam kolejną piękną kreację o długości MAXI z BONPRIX.

W tym sezonie marka rozpieszcza nas zachwycającymi modelami długich SUKIENEK.

Moją miętową piękność znajdziecie TUTAJ, ale zaznaczam, że sprzedaje się jak ciepłe bułeczki.

Na swoją czekałam w kolejce ponad trzy tygodnie! Ale jest! Warto było czekać.

Zachwyciła mnie kopertowym dekoltem i dość mocno rozkloszowanym dołem.

Dzięki paskowi mogę delikatnie zaznaczyć talię.

Myślę, że jest przepiękna.

A Wam jak się podoba?

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓









1 komentarz:

  1. piekna sukienka,jedyna jej wada to materiał poliester!!! zależy kto jak się czuje mnie ten materiał aż parzy ;/

    OdpowiedzUsuń