niedziela, 27 maja 2018

Wizytowa elegancja CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was nową stylizację o wizytowym charakterze.

Mam na sobie kreację z KOLEKCJI marki CELLBES.

Moja sukienka ma piękny, kwiecisty nadruk w letnich kolorach, które doskonale pasują do mojego typu urody.

Ma również kopertowy dekolt, odcięcie pod biustem, ozdobne drapowania i uszyta jest ze sprężystej, chłodnej dzianiny.

Połączyłam ją z lekkim, transparentnym szalem w czerwonym kolorze, ozdobionym delikatnymi cekinami i frędzlami.

To celowy zabieg, który zastosowałam, aby przykryć ramiona, gdyż sukienka nie ma rękawów.

Postawiłam też na beżowe, cieliste dodatki - małą pikowaną kopertówkę i szpilki.

Myślę, że całość pięknie się komponuje i to świetna opcja stroju na letnią uroczystość.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 👄

Fot. Grześ 💓


Jeśli podoba Ci się ten post, zostaw komentarz! 😊

Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz mnie na Instagramie - TUTAJ!

Zapraszam też do zostawienia lajka na moim profilu Facebook - TUTAJ!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz