środa, 9 maja 2018

Moje kosmetyki - Kolekcja JLO i INGLOT - UPDATE


Cześć Kochani!

Jednak nie wytrzymałam i dałam się uwieść...

Chociaż nie zakładałam, że skuszę się na więcej produktów z kolekcji JLO i INGLOT, dokupiłam kilka kolejnych kosmetyków. 💓

Mój pierwszy wpis, który ukazał się zaraz po premierze kolekcji znajdziecie tutaj: KLIK!

Najpierw kupiłam dwie rzeczy - pomadkę w kolorze Besame, oraz pyłek - pigment w kolorze Cosmic Glow.

W kolejnych dniach znacznie rozbudowałam moją kolekcję!

Dokupiłam następujące produkty:

- pomadkę Flor
- błyszczyk Soft Rose
- pyłek - pigment Silver Dollar
- cień prasowany Pink Satin
- cień prasowany Eggplant
- róż do policzków Blush
- kasetkę Freedom System

Tym sposobem stworzyłam sobie zestaw w moich ulubionych kolorach, na wiele okazji.

Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków - zarówno z konsystencji, jak i dizajnu / szaty graficznej. 💓

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💋














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz