wtorek, 1 maja 2018

VABUN - zapachy dla niej i dla niego stworzone przez Radosława Majdana


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na prezentację oraz  krótką recenzję zapachów VABUN Radosława Majdana.

Miałam ostatnio przyjemność testować dwa zapachy z kolekcji VABUN - damski oraz męski.

Najpierw przeczytajcie proszę kilka słów o genezie nazwy kolekcji:

Vabun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana. 

Radek ma słabość do kultury indiańskiej, w związku z czym zależało mu na tym, aby nazwa perfum do tego nawiązywała. 

Mężczyzna Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą, nie boi się sięgać po rzeczy, których pragnie. Taka osoba zawsze wierzy w swój niezawodny instynkt.

Złoty jastrząb jest symbolem świtu, dopływu nowej energii i odrodzenia.

Idealnie odzwierciedla rozpoczęcie nowego etapu w życiu.

Dla Radka Majdana było to stworzenie własnej marki znakomitych perfum i kosmetyków.


Perfumy marki Vabun stworzone są dla kobiet i mężczyzn, którzy pragną wyróżnić się z tłumu. 

Cechuje je najwyższa jakość wykonania, dbałość o szczegóły oraz trwałość.


VABUN for LADY No1 KLIKNIJ TUTAJ

Moje wrażenia:

Jest to zapach bardzo wyrazisty i charakterystyczny, a przy tym bardzo trwały.

Dla mnie nie jest stricte damski, ma w sobie coś z zapachów typu Unisex.

Gdybym miała opisać tę woń, posługując się innymi znanymi nazwami wiodących zapachów - byłoby to Chanel Chance z domieszką intensywnych, korzennych, zielonych nut męskich.

Nie jest to zapach dla każdej kobiety, ale jestem przekonana, że znajdzie wiele swoich zwolenniczek.

Jak wygląda kobieta "Vabun for Lady No1" - to energiczna i pewna siebie businesswoman, która częściej stawia na biurowe spodnium, niż zmysłową sukienkę.

Ten zapach ma w sobie "to coś", może dlatego, że nie jet oczywisty i przesłodzony.




“Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla osób pewnych siebie i własnego zdania.”

RADOSŁAW MAJDAN


VABUN CLASSIC KLIKNIJ TUTAJ!

Moje wrażenia:

To bardzo elegancki, intrygujący zapach męski.

Ekstremalnie intensywny, seksowny i trwały.

Będzie pasował na wielkie wyjścia i na co dzień, jeśli nasz mężczyzna lubi tak mocne zapachy.

Vabun Classic jest ziołowy, ale wyczuwam tu też słodkie nuty ambrowe i piżmowe.

Nie jest to zapach "tępy i płaski", raczej wielowymiarowy i musujący, mimo słodkich nut.

Bardzo podoba mi się również jego flakon, a szczególnie ciężka, metalowa zatyczka z inicjałami Radosława Majdana.


Zapoznałam się też z zapachem VABUN Gold Edition, ale w wersji żelów pod prysznic. KLIKNIJ TUTAJ!

Muszę powiedzieć, że to bardzo przyjemna woń, którą opisałabym jako miętowo-słodką.

Są zdecydowanie bardzo orzeźwiające i od razu przypadły do gustu mojemu partnerowi.


Mam nadzieję, że moje opisy oraz zdjęcia Was zaintrygowały. 💓

Zapachy możecie kupić w oficjalnym sklepie marki VABUN TUTAJ, a także w salonach Pako Lorente oraz wybranych drogeriach - na przykład w HEBE.

To już wszystko na dziś!

Buziaki!

Wasza Aga 💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz