poniedziałek, 7 maja 2018

Kopertowy dekolt, nasycone kolory i maxi w kwiaty...


Witajcie Kochani!

Pora na kolejną stylizację... i to jaką!

Jestem zachwycona zarówno układem barw jak i fasonem tej kreacji z BONPRIX, więc od razu zapragnęłam ją Wam pokazać!

Jak pewnie zauważyliście, mam ostatnio "fazę" na sukienki maxi! Ale co można zrobić, jak są takie piękne?

W tym roku BONPRIX kusi wyjątkowo pięknymi wzorami o tej długości!

Moją sukienkę znajdziecie TUTAJ i mam ją w rozmiarze 48/50.

Zestawiłam ją z piękną biżuterią ze sklepu  Skarby Murano, dobierając koraliki tak, żeby tworzyły analogię do kolorów sukienki.

Moje kolczyki z chwostami są z H&M, torebka z Marconi, a szafirowe szpilki z Deichmanna.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 😊

fot. Grześ 💓










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz