piątek, 21 września 2018

Grey & Black - mój drugi look w stylu BOHO z marką Eva Trends


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was drugą stylizację BOHO, na bazie sukienki ze sklepu EVA TRENDS (KLIK!).

Tym razem postawiłam na stonowane szarości oraz ponadczasową czerń.

Sukienka (KLIK!) ma długość midi i łączy w sobie dwa rodzaje materiału - prążkowaną, szarą tkaninę oraz czarną, jednolitą dzianinę.

Myślę, że te patchworkowe, asymetryczne łączenia i wstawki wyglądają bardzo interesująco.

Postawiłam też na czarne dodatki - filcowy kapelusz, torbę-worek oraz wygodne botki.

Botki  (KLIK!) pochodzą ze sklepu OdSzewca.pl i wyprofilowane są tak, aby zapewnić najwyższy komfort użytkowania osobom tęższym lub mającym szerszą stopę.

Stylizację uzupełniłam dodatkowo dużym wisiorem (Quiosque) oraz bambusowymi rajstopami (Lida).

Mam nadzieję, że ten look również się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓

PS. Z kodem "agnieszka10" otrzymacie rabat -10% na całe zakupy w SKLEPIE EVA TRENDS













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz