poniedziałek, 24 września 2018

Jesienna kratka - moja stylizacja z marką Cellbes


Witajcie Kochani!

Kratka - ma wiele swoich fanek oraz fanów...

Tej jesieni powraca i ma się fantastycznie!

Ja również nawiążę w mojej stylizacji do tego ultra modnego motywu.

Przygotowałam kolejny look z marką CELLBES i zaprezentuję go Wam w tym poście.

Bazą mojej stylizacji jest długa, patchworkowa KOSZULA (KLIK!).

Połączyłam ją z dżersejowymi SPODNIAMI (KLIK!), które sprytnie udają eko skórę.

Do tego dobrałam stylowy, ciemnoniebieski PŁASZCZ (KLIK!) z wysoką stójką-kołnierzem.

Doszłam do wniosku, że kolor płaszcza będzie doskonale komponował się z niebieskimi motywami na koszuli.

Postawiłam też na czerwoną, dużą torbę (Mohito) oraz skórzane botki na stabilnym obcasie ze sklepu OdSzewca.pl.

Ciekawa jestem, czy podoba się Wam ten look!?

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wsza Aga 💋

Fot. Grześ 💓


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz