sobota, 1 września 2018

Hello SEPTEMBER!


Witajcie Kochani!

Oj światełko dziś nie sprzyjało zdjęciom...

Mimo wszystko zdecydowałam się, że pokażę Wam kilka ujęć i mój dzisiejszy strój dnia.

W moim stroju dominował dziś błękit - pojawił się na sweterku (Gerry Weber) oraz na ołówkowej, wzorzystej spódnicy.

Zapewne wiecie, że bardzo lubię te fikuśne dekolty z ozdobnymi tasiemkami, które efektownie się krzyżują i śmiało mogą zastąpić biżuterię.

Moja bluzka jest z Bonprix i myślę, że jest doskonałą bluzką "bazową".

Ja takie proste topy nazywam "podspodzikami", bo doskonale komponują się z wszelkimi swetrami, blezerami i kardiganami.

To Must Have w jesiennej szafie. 😊

Mam nadzieję, że ten look (mimo nieco słabszych zdjęć) się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓






1 komentarz:

  1. No i takie stylizacje, na wrześniowe dni - to jest to! :)
    Na przekór pogodzie, która przypomina sobie, że czas wylać na drogi szarobure kolory.
    Ten niebieski z pomarańczowym dają czadu i bardzo do Ciebie pasują!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń