wtorek, 4 września 2018

Tunika z etnicznym wzorem i białe spodnie


Witajcie Kochani!

Dziś pokażę Wam zdjęcia stylizacji, które powstały w połowie sierpnia.

Mam jednak nadzieję, że lato nie skończy się definitywnie wraz z nadejściem września i wciąż będziemy mogli cieszyć się słoneczną pogodą.

Jak zapewne wiecie - uwielbiam białe spodnie. Obalam tym samym mit, że biel pogrubia.

W tej stylizacji postawiłam na tunikę z etnicznym printem z BONPRIX (KLIK!) oraz białe spodnie o długości 7/8 z YOURS (KLIK!).

Tunika zachwyciła mnie połączeniem kolorów, a jej komfortowa długość sprawia, że bardzo korzystnie wygląda na pełnej sylwetce.

W tym zestawie postawiłam na czarne dodatki - okulary (MOHITO),  kolczyki (PEPCO), torebkę (MOHITO) i sandałki (BONPRIX).

Mam nadzieję, że moja propozycja się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz