czwartek, 13 września 2018

Sukienka w paski i zielona ramoneska z BONPRIX!


Witajcie Kochani!

No dobrze! Przyznaję się "bez bicia", że ta zielona ramoneska (KLIK) z BONPRIX skradła moje serce!

Jest fantastyczna! Mam ją w rozmiarze 50 i pasuje na mnie idealnie!

Myślę, że uzupełni wiele moich jesiennych zestawów. 😊

Tym razem połączyłam ją z sukienką (KLIK!) w pasy, o swobodnym i prostym fasonie.

Żeby było ciekawiej, zawiązałam na niej supełek na dole - to taka moja inwencja twórcza.

Postawiłam też na neutralne, czarne dodatki, aby zieleń kurtki była jedynym i tak odmiennym kolorystycznym akcentem.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten look!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓











2 komentarze:

  1. Nigdy bym nie pomyślała, że poziome pasy będą tak dobrze wyglądały na plus size. Ja dotychczas kupowałam wszystkie ubrania z pionowymi pasami. A tu proszę wygląda pięknie i z pazurem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń