niedziela, 9 września 2018

Pudrowy róż i denim blue - moja stylizacja z marką CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś w mojej blogowej prezentacji połączyłam dwa kolory - pudrowy róż oraz głęboki, niebieski denim.

Myślę, że jest to idealna propozycja na obecną, wciąż letnią pogodę.

Cały look stworzyłam za pomocą ubrań marki CELLBES (KLIK!).

Moja różowa tunika okazała się sprzedażowym hitem, ale dostępna jest jeszcze jej czarna wersja - TUTAJ!

Spodobał mi się jej luźny fason i ozdobna, ażurowa koronka z grubych nici.

Lubicie jeansowe spódnice? 😊

Ja bardzo! Szczególnie ołówkowe i takie zgrabne jak ta - KLIK!

Uszyta jest z denimu z dużą ilością streczu, dodatkowo ma gumkę w pasie i ozdobny suwak z tyłu.

Niebieską analogię stanowi również naszyjnik z piórkami w stylu BOHO - KLIK!

Mam nadzieję, że moja stylizacja się Wam spodoba!

Zaglądajcie do CELLBES bo obowiązują tam teraz cenowe super okazje!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz