wtorek, 18 września 2018

Wrześniowa stylizacja BOHO z marką Eva Trends


Witajcie Kochani!

Kto czekał na moje stylizacje z marką EVA TRENDS (KLIK!)?

Oto pierwsza z nich - wrześniowe BOHO!

Uwielbiam  ten styl i noszę go szczególnie jesienią.

Dziś pokażę Wam jedwabną sukienkę, która zachwyciła mnie swoimi kolorami i fasonem z ozdobnymi frędzlami.

Ten fason to typowy krój oversize - szeroki i swobodny.

Sukienkę znajdziecie tutaj (KLIK!), a połączyłam ją z beżowymi kozakami z eko zamszu, miętową torebką oraz beżowym kapeluszem z filcu.

Taki zestaw na pewno jest w stanie podkreślić moją artystyczną naturę.

Mam nadzieję, że ten wrześniowy look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 💋

Fot. Grześ 💓

PS. Z kodem "agnieszka10" otrzymacie rabat -10% na całe zakupy w SKLEPIE EVA TRENDS













1 komentarz:

  1. Piękne wzory. Może niedługo pojawi się u Ciebie też coś w jesiennych tonacjach ;)
    zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń