wtorek, 16 stycznia 2018

Kosmetyki CONCEPT PLUS


Witajcie Kochani!

Jak już wiecie, zaczęłam ostatnio korzystać  z zabiegów FOTODEPILACJI oraz FOTOODMŁADZANIA w salonie Depilconcept.

( Adres salonu to ul. Płk.Dąbka 136/7B, Elbląg )

Więcej o tych zabiegach możecie przeczytać na moim blogu: TUTAJ oraz TUTAJ!


Dziś postanowiłam jednak przyjrzeć się kosmetykom CONCEPT+, które dostępne są w tym salonie.

To właśnie one uzupełniają zabiegi, ale są też do kupienia w regularnej sprzedaży.

Ceny wahają się od 50 do 125 zł - to górna granica.

Poczytałam sobie o nich i zasięgnęłam również informacji u pań, które pracują w tym miejscu.

Zaintrygowały mnie głównie dwa produkty - regenerator enzymatyczny oraz kram przeciwzmarszczkowy z efektem botoksu.

Jeden z nich jest już u mnie w domu, na półce w łazience... :)

Który?  Musicie przeczytać wpis do końca!


Teraz przedstawię Wam pokrótce informacje na temat kosmetyków Concept+.

Ta linia produktów do ciała i twarzy powstała w odpowiedzi na wysokie wymagania metod
ekskluzywnej pielęgnacji BodyConcept oraz DepilConcept.

Prezentowana linia do naturalnej pielęgnacji bazuje na produktach stworzonych
w oparciu o substancje pochodzące z organicznych upraw biologicznych, wolnych od sztucznych
dodatków, nietestowanych na zwierzętach oraz odznaczających się biotechnologiczną jakością.


O produkcie

UJĘDRNIAJĄCE SERUM NAPRAWCZE

Wskazania: Serum do regeneracji zostało stworzone ze specjalnie dobranych składników aktywnych, które przywracają jędrność skóry, czyniąc ją młodszą.

Składniki: hialuronian sodu oraz klasy czerwonych owoców, tonizują, nawilżają i usuwają martwe komórki.

Natychmiast po zastosowaniu, skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku.

Zalecenia: Zalecany do skóry dojrzałej.


O produktach 

KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY Z EFEKTEM BOTOKSU

Wskazania: Przeciwzmarszczkowy koncentrat remodelujący został stworzony na bazie substancji czynnej heksapeptydu Argireline, który ma działanie podobne do toksyny botulinowej, bez jej
niepożądanych efektów.

Peptyd ten działa jak inhibitor miejscowych skurczów mięśni, rozluźnia mięśnie twarzy i wyraźnie zmniejsza zmarszczki.

Posiada unikalną zdolność do stymulacji produkcji kolagenu, dzięku czemu skóra odzyskuje
utraconą witalność, dodatkowo opóźnia pojawienie się nowych oznak starzenia.

Zalecania: Zalecany do skóry wykazującej pierwsze oznaki starzenia się: zmarszczki i bruzdy.

ZŁUSZCZAJĄCY I ROZŚWIETLAJĄCY PEELING MORSKI

Wskazania: Złuszczający peeling wzbogacony o ekstrakt z alg morskich i aloesu, które znane są ze swoich właściwości rewitalizujących.

Działa łagodząco i nawilżająco, a mikrosfery alg, bogate w wapń i magnez, zapewniają delikatny efekt peelingu. Stężona formuła usuwa martwe komórki naskórka i pobudza odnowę komórkową.

Zalecenia: Zalecany do wszystkich typów skóry


O produktach

REGENERATOR ENZYMATYCZNY GENESIS (żel aloesowy).

Regenerator enzymatyczny stworzony na bazie aloesu organicznego, to delikatny żel łatwy w aplikacji, wspomaga regenerację oraz nawilżanie skóry poprzez działanie witamin A, C i E oraz aminokwasów i enzymów. Nawilżenie skóry ma ogromny wpływ na skuteczność zabiegów, gdyż lepiej nawilżona skóra, lepiej przewodzi światło. Stymuluje produkcję elastyny i kolagenu, dzięki czemu skóra staje się bardziej miękka i elastyczna.

Przeznaczony dla skóry wrażliwej lub skóry wymagającej regeneracji. Może być stosowany w przypadku oparzenia, wykazuje odświeżające, przeciwbakteryjne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybiczne działanie. Żel regenerujący i łagodzący nakładany jest po wszystkich zabiegach z zastosowaniem technologii IPL SHR in Motion.




PRZECIWZMARSZCZKOWY BLOKER SŁONECZNY

Przeciwzmarszczkowy bloker słoneczny posiada współczynnik ochrony 50 i został opracowany specjalnie do ochrony skóry przed promieniami UVA i UVB. Nawilża i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Jest łatwy do zastosowania, szybko się wchłania.

Przeznaczony jest dla wszystkich typów skóry. Dostępny w dwóch pojemnościach (50ml i 100ml).


W zeszłym tygodniu po zabiegu fotoodmładzania, poprosiłam o "namiar" na produkt, który tak namacalnie wygładza buzię i jest końcowym etapem całej procedury.

Dostałam też próbki do przetestowania w domu. Mowa o regeneratorze enzymatycznym Concept +.


Produkt kupiłam przy kolejnej wizycie i już mam pełnowymiarowe opakowanie w domu ( cena 55 zł za 50 ml ).

Jak działa? Dla mnie to taki "plasterek" na podrażnioną skórę twarzy!

Lekko ściąga i wygładza buzię, zapewniając skórze poczucie komfortu.

Mam wrażenie, że bardzo przyśpiesza gojenie się wszelkich zaczerwienień, wyprysków i innych niepożądanych zmian.

Odpowiada mi jego lekka, żelowa konsystencja i to jak stapia się ze skórą.

Już wiem, że będę kupować go regularnie, a co się z tym wiąże - mam ochotę przetestować więcej produktów z tej serii i na pewno to zrobię.

Mam chrapkę na krem "z efektem botoksu", ale stosuję obecnie inną pielęgnację na dzień, więc poczekam aż zużyję opakowanie do końca.

Jak tylko kupię krem Colagenis, na pewno Wam opowiem o moich wrażeniach!


To już wszystko na dziś!

Jest już wieczór, więc lecę szybko zmyć makijaż i nałożyć mój kojący "plasterek" w tubce - Regenerator enzymatyczny Concept +.

Buziaki!

Wasza Aga :)


3 komentarze:

  1. a mnie uczulił bloker słoneczny zaczęła mi się po nim łuszczy. I schodzić skóra z twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam regeneratora i Pilingu jest super concept ÷

    OdpowiedzUsuń