niedziela, 18 lutego 2018

Czarna eko skóra i srebrne okucia - stylowe dodatki Graceland


Witajcie Kochani!

Po przerwie spowodowanej chorobą, przychodzę do Was z nową zimową stylizacją.

Tym razem postawiłam na dwa główne kolory - czerń oraz szarość.

Bazą mojej stylizacji jest szara, sweterkowa sukienka z golfem z bonprix.

Moje ulubione w tym sezonie futerko jest z Cellbes i celowo skompletowałam je z czapką, która ma czarny, futerkowy pomponik.

Jednak najwięcej uwagi w tej prezentacji chcę poświęcić fantastycznym dodatkom z Deichmanna.

Takie BOTKI marzyły mi się już od jakiegoś czasu!

To jest model jak z lat 90-tych, w lekko rockowym stylu i z metalowymi okuciami.

Dla mnie BOMBA!  A dla Was?

Pisałam Wam ostatnio, że totalnie zakręciłam się na punkcie toreb z długim paskiem. 💓

Właśnie na taką TOREBKĘ postawiłam też w tym zestawie.

Jest praktyczna, pojemna, lekka,  mięciutka i wygodna w użytkowaniu. Naprawdę ma same zalety.

Myślę, ze ten set - botki oraz torebka są na tyle uniwersalne, że mogę nosić je razem w niezliczonej ilości konfiguracji.

Mam nadzieję, że look ze zdjęć się Wam spodoba!

Ślę buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz