środa, 7 lutego 2018

Modna xl-ka w biurze - część pierwsza - stylizacja ze sklepem Karko.pl


Witajcie Kochani!

Tym wpisem otwieram cykl stylizacji do pracy i do biura.

Myślę, że ten temat jest bardzo potrzebny.

Udowodnię Wam, że moda biurowa choć klasyczna, nie musi być nudna.

Jeśli nie obowiązuje Was firmowy "mundurek" lub restrykcyjny dress code, można ciekawie połączyć kolory, struktury tkanin, czy fasony.

Tę stylizację skompletowałam w sklepie KARKO.PL.

Mam na sobie dwie rzeczy w rozmiarze 52, które doskonale ze sobą harmonizują.

Moja MALINOWA bluzka koszulowa ma kołnierzyk, oraz kontrastującą plisę na guziki.

Ma lekko taliowany fason, przez co można nosić ją również na wierzch, na przykład do spodni.

Więcej podobnych koszul znajdziecie tutaj: KLIK!

Moja GRANATOWA spódnica z eko skóry to prawdziwy hit.

Ma ołówkowy fason, wygodną długość i jestem pewna, że wykorzystacie ją nie tylko do biurowych stylizacji.

Więcej kolorów tego fasonu spódnicy znajdziecie tu: Klik!

Mam nadzieję, że ten zestaw skradnie Wasze serca! Moje skradł na pewno! <3

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Ps. Dziś fotografem była moja koleżanka Daga, za co jej bardzo dziękuję!









2 komentarze:

  1. A buty z jakiej firmy? Bo też fajnie leżą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są z Deichmanna, ale kolekcja sprzed 2 lat... :)

      Usuń