poniedziałek, 12 lutego 2018

Modna xl-ka w biurze - część trzecia - komfortowa stylizacja ze sklepu TONO


Witajcie Kochani!

Jak wszyscy wiemy, istnieją takie miejsca pracy, w których możemy pozwolić sobie na więcej swobody w strojach, w dalszym ciągu zachowując stonowany i profesjonalny wygląd.

Jeśli pracujecie w szkole, w biurze projektów czy np. w jakiejś redakcji, możecie postawić na wygodne ubrania, które i tak wpiszą się w kanony mody biurowej.

W tej stylizacji postawiłam na dwa klasyczne kolory - biel oraz granat, wybierając zestaw ze sklepu TONO.

"Przemyciłam" tu jednak odrobinę nonszalancji, która sprawia, że ubrania nie wyglądają jak zwykły mundurek, a podkreślają naszą osobowość i twórczy charakter pracy.

Na zwykły, biały top z lekkiej tkaniny narzuciłam białą KOSZULĘ, pozostawiając ją rozpiętą.

Top zbluzowałam i włożyłam do spodni.

Moje granatowe SPODNIE są uszyte ze sprężystej i dość grubej dzianiny.

Mają modne troczki w pasie, które celowo wyeksponowałam, rezygnując z dodatkowej biżuterii.

Taki look zapewni Wam pełne poczucie komfortu, a stonowane barwy sprawią, ze będziecie wyglądać efektownie i stylowo.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Daga










1 komentarz:

  1. Pani Agnieszko spodni takich nie ma na ich www, sa tylko z lampasami
    z boku

    OdpowiedzUsuń