niedziela, 11 lutego 2018

Kwiaty, jeans i hafty - moja stylizacja z marką CELLBES


Witajcie Kochani!

Mam dziś dla Was kolejną stylizację z marką CELLBES.

Połączyłam w niej modne trendy - kwiecisty wzór, denim oraz hafty.

Moja PIKOWANA KURTKA jest ciepła i lekka.

Doskonale sprawdzi się w okresie przejściowym - między zimą a wczesną wiosną.

Zachwyca kwiatowym wzorem na jasnym tle, który rozweseli każdą stylizację i każdy pochmurny dzień.

Zwróćcie uwagę na moje NIEBIESKIE JEANSY!

Mają fason rurek z wysokim stanem i ozdobne hafty na obu nogawkach.

Świetnie układają się na sylwetce i mają dużo streczu, przez co są bardzo wygodne.

Wkrótce pokażę je Wam w kolejnych odsłonach!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Dajcie znać, czy mój look się Wam podoba.

Buziaki!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ <3















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz