piątek, 29 czerwca 2018

UPDATE - backstage z sesji dla Scarlett oraz nowa publikacja


Witajcie Kochani!

Mam dziś dla Was szybki UPDATE, w którym pokażę Wam co wydarzyło się w tym tygodniu. 😊


Wczoraj do kiosków oraz salonów prasowych w całej Polsce trafił nowy numer czasopisma "Takie jest życie" z Edytą Górniak na okładce.

To dla mnie szczególne wydanie, ponieważ znajduje się w nim artykuł o mnie. 😊

Oczywiście zachęcam Was do kupna tego numeru.





We wtorek wzięłam udział w sesji zdjęciowej dla marki Scarlett.

Sesja odbyła się jak zwykle w Studio Krasuń w Elblągu.

Mam dla Was kilkanaście zdjęć backstage i prapremierową prezentację wybranych modeli z kolekcji.

Zdjęcia to selfie z telefonu (na selfie sticku), stąd mocno zaburzone proporcje.

Ale nie o to chodzi, żeby było idealnie!

Liczą się Wasze pierwsze wrażenia. 😊

















To już wszystko na dziś!

Ślę buziaki!

Wasza Aga 💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz